promoționale wow umbrelă
SuperBlog

Cadourile promoționale neinspirate dispar Today

– Bună băieți! Gata, ați ales cadourile promoționale?

– Da. Am adus un set să vezi și tu ce idee genială am avut. Uită-te la ele și mâine dăm comanda.

– Cred că ați încurcat borcanele. Sau mai bine zis, mi-ați dat plasă plasa greșită. Astea-s cumpărături pentru acasă? Făină, zahăr, ulei, nuci? Măi, băieți, voi ați înnebunit? Cadourile astea sunt mai nașpa decât tricoul ăla cu trei numere mai mic pe care mi l-ați dat acum doi ani.

– Ba, deloc. Noi suntem firmă de asigurări și, pe praful ăsta, când din cauza COVID-ului s-au golit toate magazinele… „Noi îți asigurăm ziua de mâine”. Gata, am găsit și sloganul!

– Măi, oameni buni, voi vreți să oferiți clienților baclavaua dezasamblată? Ce vreți, să rămânem un business oarecare sau să devenim un brand?

– Și ce, dacă ajutăm oamenii în perioada asta înseamnă că nu suntem un brand în devenire?

Cadourile promoționale – business vs brand

– Măi băieți, voi știți care-i diferența dintre business și brand? NOTORIETATEA. Și cadourile promoționale WOW.

cadouri promoționale wow umbrele

– Adică, ce vrei să spui?

– Adică, vreau să spun că atunci când omul vede produsul sau doar aude de el, face legătura cu brandul tău.

– Să mor dacă înțeleg.

Hai s-o luăm altfel. Produsele promoționale și cadourile sunt cartea de vizită a unui brand. Sau, dacă vrei, legitimația, cartea de identitate. Uite, dacă iau tot ce ați adus voi, și pun într-o găleată, care-i primul lucru la care te gândești?

– Nuuuuuu!

– Ba da. Vrei nu vrei, e un brand. Și de ce este un brand? Pentru că a găsit produsul promoțional perfect:

a) util,

b) de folosință îndelungată,

c) versatil.

Are țăranul apă în casă? N-are. Scoate din fântână. Cu ce scoate? Cu GĂLEATA. Are porc în bătătură? Are. Cu ce-i dă să mănânce? Cu GĂLEATA. Stai la bloc? Ai gresie pe jos? Ai. În ce pui apa să speli gresia?

– În GĂLEATĂ!

– Ați văzut? Hai să vă mai spun ceva. Fiecare produs promoțional transmite un mesaj. De exemplu, o organizație australiană care susține lupta împotriva Alzheimerului a oferit stick-uri de memorie în formă de radieră, inscripționate cu mesajul „Alzheimerul îți șterge amintirile. Salveăza-le”. Pe spatele stick-ului se afla logo-ul companiei, care îi trimitea pe oameni pe site-ul organizației. De așa ceva avem și noi nevoie.

Această prezentare necesită JavaScript.

Noi vindem asigurări. Lumea caută la noi siguranță. Își asigură călătoriile, sănătatea, mașina casa și chiar viața. Nu desertul de mâine. Sincer, eu m-am săturat de promoționale neinspirate care  bagă firma în găleată.

Spune adio cadourilor promoționale neinspirate! Today!

–  Bine că ești tu deșteaptă. Dacă tot te dai mare, vino tu cu soluții de promoționale WOW și scoate-ne din găleată!

–  Nu eu, ci Today Advertising, agenția care a adus în România produse inovatoare, obiecte utile, care rezolvă nevoi adevărate și urgente. Căutăm pe site produse care să inspire oamenilor siguranță.

– Știați că oamenii se tem că le pot fi golite cardurile contactless? Le spulberăm teama oferindu-le niște suporturi de carduri Secure RFID. Le personalizăm cu numele clienților prin gravură laser și punem și logo-ul nostru. Cu ajutorul gravurii laser, avem ocazia să personalizăm atât produse de serie, cât și unicat.

Știți ce aiurea e să mergi în vacanță și să stai cu frica în sân prin metrou sau prin muzee că-ți taie cineva rucsacul? Ei bine, am văzut niște super rucsacuri anti-furt. Au protecție împotriva tăieturilor, fermoare ascunse și buzunare în care lucrurile sunt protejate. Dispun de port USB  și nici nu lasă apa să pătrundă. Vedeți voi călătorii mai sigure decât cu un astfel de rucsac?

rucsac anti-furt

– Ai dreptate. Deci, ce luăm?

– Umbrele. 

– Poftim?

– Luăm umbrele și le oferim sub sloganul „Cu noi, ești asigurat indiferent de vremuri”.

– ???????

Această prezentare necesită JavaScript.

– O umbrelă personalizată, nu doar te apără de poaie sau de soare. Este un accesoriu șic care te scoate din anonimat și face ca toate privirile să se întoarcă spre tine. O mai țineți minte pe Mary Poppins cu umbrela ei fermecată? O umbrelă reversibilă, cu mânerul personalizat discret este un cadou inspirat atât pentru clienți cât și pentru parteneri și angajați. N-aș refuza-o dacă mi-ați lua una. Dar să fie pliabilă, să o pot lua în bagajul de mână în călătorii.

– Îți luăm, să nu ne mai scoți ochii că ți-am dat un tricou nașpa.

– Hah! Știți care-i chestia cu cadourile promoționale? Că fiecare le folosește așa cum vrea. Am cea mai cool cârpă de praf. Cu logo.

Articol scris pentru SuperBlog

Sursa foto: Today Advertising

Un comentariu

Lasă un răspuns

Vrei să primești gratuit ebook-ul

„10 secrete pentru o călătorie perfectă” ?

Introdu adresa de mail!

Mulțumesc că te-ai abonat. Verifică e-mailul pentru a descărca fișierul. Uită-te și în SPAM, acolo unde intră de obicei notificările despre moștenirile din paradisurile fiscal.

%d blogeri au apreciat: