Îmbătrânește frumos cu Yves Rocher!
Pe o scară de la 1 la 10, cât de mult îți dorești să îmbătrânești frumos? Pe chipul, mâinile și corpul tău, timpul să lase doar urme fine? Compania Yves Rocher a ajuns la vârsta senectuții. Anul acesta împlinește 60 de ani. O vârstă rotundă și frumoasă. Mărturisesc că am fost tentată să spun „Îmbătrânește frumos ca Yves Rocher!„. Dar mi-am dat seama că un brand de asemenea anvergură nu îmbătrânește. Evoluează, se adaptează și ne ajută pe noi să ne menținem în formă și să îmbătrânim frumos. Prima mea întâlnire cu produsele Yves Rocher a fost în urmă cu 30 de ani, în vara anului 1989. Nu am vizitat eu Bretania, ci au venit ele la mine sub forma unei sacoșe pline cu diverse mostre. Nașa mea, stabilită de multă vreme în Franța, le adora. Cu prima ocazie pe care a avut-o să vină în țară, ne-a făcut cunoștință cu celebrele cosmetice vegetale franțuzești. Știți cum se comportă un copil scăpat într-un magazin de jucării sau dulciuri? Cam așa zburdam și eu printre pliculețele cu cremă de zi, cremă de noapte, seruri antirid și șervețele parfumate. Aș fi vrut să le desfac și să le încerc pe toate. Întrucât aveam puțin peste 19 ani și tenul meu arăta perfect, din toată comoara, am primit șervețelele parfumate. În fiecare zi deschideam unul și descopeream arome florale, proaspete, rafinate, elegante. În plus, erau singurele parfumuri care nu pătau hainele. Cum să îmbătrânești frumos S-au scurs 30 de ani de la prima întâlnire cu produsele Yves Rocher și urmele timpului nu au întârziat să apară. Mai întâi au apărut niște riduri fine, apoi ovalul feței și-a pierdut din fermitate. În sezonul rece, tenul se usucă, devine sensibil și tern. Simțeam nevoia unui produs de îngrijire anti-rid concentrat, care să contribuie la regenerarea țesuturilor. Când am intrat pe site, m-am pierdut. Sunt atât de multe produse, că e greu să te hotărăști și mai ales să alegi acel produs sau combinație de produse care să ți se potrivească. Înainte de a alege din gama de produse pentru îngrijire, am răspuns la chestionarul pentru diagnosticarea tenului. Sunt 10 întrebări la care trebuie să răspunzi cu sinceritate. Inclusiv la aceea legată de vârstă. Testul este confidențial, iar specialiștii Yves Rocher sunt acolo să te ajute. Nicidecum să te judece, ori să te condamne. În mai puțin de 2 minute, am primit ritualul de îngrijire a tenului cu produse din gama Serum Vegetal: Serul restructurant anti-rid și fermitate, Riduri & Fermitate – Cremă restructurantă de zi și, Riduri & Fermitate – Cremă restructurantă de noapte. Serul restructurant anti-rid și fermitate pe bază de extract de Ficoidă Glacială, supranumită și Planta vieții, luptă împotriva ridurilor. Iar adaosul de Gumă de Salcâm stimulează producția de colagen și acid hialuronic. În acest fel, pielea se regenerează din interior și devine mai fermă. Mi-a plăcut foarte mult textura cremoasă și răcoritoare, în același timp. La fel și cremele, au o textură cremoasă și bogată, dar se absorb atât de repede, că nu lasă acea senzație unsuroasă și neplăcută. Asocierea de ser cu crema de zi care conține extract de Ficoidă Glacială și cea de noapte cu Gumă de Salcâm începe deja să-și arate efectele. Alte motive pentru care îndrăgesc brandul Yves Rocher Sunt produse cosmetice 100% vegetale și naturale. Singurele ingrediente de origine animală sunt ceara și mierea de albine. Pe cele 60 de hectare de la Gacilly, regiunea Bretania, se cultivă plantele necesare obținerii produselor cosmetice. Toate produsele sunt cruelty-free, Yves Rocher fiind un adversar al testării pe animale. Deseori, obișnuia să spună că „dacă ești nevoit să-ți testezi produsele pe animale, înseamnă că nu ai idee ce faci.” Într-o perioadă în care industria cosmetică era sinonimă cu industria chimică, Yves Rocher a ales să reducă la maximum conservanții. Astfel, produsele pentru îngrijirea tenului nu conțin silicon, parabeni sau uleiuri minerale. În aceeași epocă în care nylonul acapara industria textilă și plasticul pe cea a ambalajelor, compania s-a orientat către ambalaje reciclabile. Respectul și sinceritatea față de client sunt principii constante ale companiei. Circulă pe piață foarte multe produse care se declară „fără conservanți”. Compania Yves Rocher nu se teme să admită că produsele sale conțin acei conservanți indispensabili și explică și de ce. În momentul în care deschidem o cutie de cremă și punem zilnic degetul în ea, contaminarea este firească și naturală. Fără acești conservanți, în câteva zile, crema s-ar deteriora. Parfumurile care nu pătează pentru simplul motiv că au la bază alcool natural. Nu în ultimul rând, sunt cele mai accesibile cosmetice franțuzești. Iar asta se întâmplă din cel puțin două motive. Compania Yves Rocher are contract cu nu mai puțin de 600 de grădini botanice din întreaga lume care furnizează plantele necesare producției. Al doilea, produsele ajung la noi direct de la producător, fără intermediari. Astăzi, cumpărăturile online sunt ceva firesc. În urmă cu 60 de ani, Yves Rocher a fost pionierul vânzărilor la distanță. Compania a rămas fidelă sloganului care a consacrat-o: Fiecare dintre clientele mele este o Regină și merită tratată ca atare Yves Rocher Pe o scară de la 1 la 10, tu cât de mult îți dorești să îmbătrânești frumos? Dacă răspunsul se află între 5 și 10, nu mai sta pe gânduri! Îmbătrânește frumos cu Yves Rocher!
Copiază și plasează acest URL în site-ul tău WordPress pentru a-l îngloba
Copiază și plasează acest cod în site-ul tău pentru a-l îngloba