cât slăbesc până la vacanță
SuperBlog,  Timp liber

Slăbesc până la vacanță cu Smart Diet

Sezonul „Slăbesc până la vacanță” se deschide oficial după sărbătorile de Paște. Vrând-nevrând, de sărbători tentațiile sunt mari și nu reușim să ne abținem de la o bucățică de drob, una de friptură sau de la o felie (în plus) de cozonac.

Și, uite așa, câteva calorii de ici, câteva de colo, în prag de concediu ne trezim că ne mai încap pălăria, ochelarii și șlapii.

În vacanță vrem să fim în formă, nu să se reverse colăceii de pe burtică peste colacul de salvare și să-l sufoce pe bietul flamingo roz.

Intrăm în panică și alegem cele mai nefericite soluții în lupta cu kilogramele. Zilnic suntem bombardate cu informații despre „ceaiuri miraculoase” ori „pastile minune” care, dacă au efect pe termen scurt, sunt o bombă cu ceas pe termen lung. Ca să nu mai vorbesc de cura de înfometare care ne poate asigura un sejur all-inclusive la vreo cameră de gardă.

Nu este suficient să slăbești repede, trebuie să slăbești sănătos

Pentru asta avem nevoie de o dietă sănătoasă, adaptată nevoilor noastre și stilului nostru de viață.

Deși toată viața am fost o slăbănoagă, de ceva vreme, statul la birou și mâncatul pe tastatură au început să-și spună cuvântul.

Deja multe ținute nu îmi mai vin atât de bine, dar nici bugetul nu-mi permite o reevaluare a întregii garderobe.

Smart Diet Experience
Sursa foto: Smart Diet Experience

Tot scotocind pe internet, am descoperit că pot să slăbesc până la vacanță ușor și sănătos, grație conceptului Smart Diet.

În primul rând, cu ajutorul tabelului de pe site, calculez indicele de masă corporală. În funcție de înălțime și greutatea actuală, aflu cât pot să slăbesc în fiecare săptămână.

Ei spun că indicele meu de masă corporală este normal, dar tot vreau să arăt bine în costumul de baie. Altfel, iar vă pun poze din vacanță doar cu peisaje.

Slăbesc până la vacanță cu Smart Diet

O dietă sănătoasă implică un meniu variat și mese la ore fixe. Mărturisesc că cel mai neplăcut pentru mine este gătesc în fiecare zi, să cântăresc totul și să număr calorii.

Conceptul Smart Diet se bazează pe un meniu săptămânal special conceput de nutriționiști care constă în mic dejun, prânz, gustare și cină.

Meniurile sunt atent pregătite de bucătari, ambalate corespunzător și sunt livrate acasă sau la birou, în termen de 6 – 48 de ore.

Meniu săptămînal Smart Diet
Sursa foto Smart Diet Experience

Preparatele pot fi consumate atât la tempetatura camerei cât și încălzite în cuptorul clasic sau cu microunde, dar nu prea mult.

În felul acesta, câștig pe toate planurile:.

  • Nu-mi mai storc creierii ce să mai gătesc și ce mai iau la pachet.
  • Scap de mersul la piață și de negocierea cu precupețele
  • Nu mai stau cu sufletul la gură că mi se răstoarnă sufertașul în poală prin autobuz.
  • Nu mai mănânc fast-food sau catering discutabil
  • Mănânc diversificat în fiecare zi (mai ceva ca la restaurant )
  • Mănânc sănătos
  • Pierd kilogramele în plus fără bătăi de cap.
  • Grație modului de ambalare, am un meniu sănătos cu mine chiar și când slujba implică teren sau deplasări în alte localități.

Smart Diet Experiene: slăbești sănătos și savuros

Așa cum vă spuneam, până acum n-am ținut nicio dietă. Iar unul dintre motive a fost mitul potrivit căruia un meniu sănătos este incolor, inodor insipid.

Am colege care sunt permanent la dietă și le văd cum se strâmbă de parcă ar mesteca rumeguș. În plus, meniul lor e monoton și au exclus din alimentație multiple surse de vitamine și nutrienți.

Creatorii Smart Diet au conceput trei variante de meniu săptămânal: Smart Wihte, Smart Purple și Smart Green.

Lasagna vegetariană
Sursa foto: Smart Diet Experience

Primele două includ și preparate pe bază de carne, iar meniul Smart Green, cum sugerează și numele, este vegetarian.

Niciunul dintre meniuri nu este de post, dar cum am spus, sezonul „Slăbesc până la vacanță” se deschide abia după sărbători.

Dieta este foarte echilibrată și spulberă mitul că pastele îngrașă și cartofii sunt câh. Din meniu nu lipsesc supele, fie din legume, fie din carne pui, curcan sau vită.

De asemenea, tocănițele cu sau fără carne sunt asezonate cu o mulțime de condimente care să le facă savuroase și să ne ajute să topim kilograme.

Fructele, nelipsite într-o dietă sănătoasă, sunt prezente în diferite combinații, atât la micul dejun, cât și la gustare.

Însă nutriționiștii nu pot face totul. Trebuie să contribuim și noi.

Pentru a avea rezultatele pe care le așteptăm, trebuie să ne rezumăm strict la meniul săptămânal.

Adio merdenele, covrigi, ciocolată și alte tentații care ne micșorează hainele. Ținem la distanță alcoolul, alt inamic al siluetei. Nici măcar bere.

Mâncăm la ore fixe și nu supraîncălzim mâncarea din pachet. Oricum vremea se va încălzi și nu mai avem nevoie de alimente fierbinți.

Tu ce zici? Slăbești sănătos până la vacanță?

Articol scris pentru SuperBlog 2019

16 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vrei să primești gratuit ebook-ul

„10 secrete pentru o călătorie perfectă” ?

Introdu adresa de mail!

Mulțumesc că te-ai abonat. Verifică e-mailul pentru a descărca fișierul. Uită-te și în SPAM, acolo unde intră de obicei notificările despre moștenirile din paradisurile fiscal.