Caută păreri despre magazinele on line într-un singur loc

Cine caută păreri despre magazinele on line? Este o întrebare pe care mi-am pus-o abia de curând. Când cineva m-a întrebat dacă ar fi să cumpăr on line un produs, de unde l-aș lua? De la un magazin cu renume sau de la un no-name?

Mărturisesc că m-a pus în încurcătură. Pentru că puținele  cumpărături on line pe care le fac sunt bilete de avion și cazare la hotel.

Apoi mi-am dat seama că nu doar informațiile despre produse sunt importante, ci și părerile despre magazine.

Și atunci s-a născut altă întrebare? Unde caută păreri despre magazinele on line?

Pe site-ul magazinului

Pe lângă recenziile pentru produse, clienții vorbesc și despre experiențele pe care le-au avut în cursul procesului de cumpărare și livrare.

Pe Google+

Pe rețeaua de socializare Google + poți vedea clasificarea afacerii și recenzii de la beneficiari. În curând însă, această rețea va fi închisă.

Pe pagina de Facebook

Recenziile postate pe pagina de Facebook a magazinului pot cântări mult în alegerea sau nu a unui magazin. La fel ca și pe Google+, mulți clienți acordă steluțe de la 1 la 5 fără a-și motiva oțiunea. În felul acesta, pentru mine cel puțin, este greu să-mi dau seama ce i-a mulțumit și ce nu.

Sună un prieten

Prietenii sunt o sursă inepuizabilă de informații pentru cine caută păreri despre magazinele on line.

Când a trebuit să-mi schimb telefonul mobil, am luat la gugălit toate magazinele care îl comercializau ca să analizez prețul, politica de livrare și retur și multe altele. Și mi-am torturat toate cunoștințele.

Caută păreri despre magazinele on line într-un singur loc

De curând, am descoperit site-ul PareriMagazin.ro unde sunt impresii despre o mulțime de magazine on line și clasice.

Sunt listate 80 de magazine Fashion, 27 care comercializează produse IT, Elecctronice și Electrocasnice, 52 specializate în îmbracăminte și încălțăminte și 10 magazine cu Filme, muzică și cărți.

Am găsit, de asemenea, păreri despre magazine cu produse sportive, servicii, web, călătorii, preferatele mele, Pet-shop, dar și accesorii, bijuterii și decorațiuni interioare.

Fiecare magazin este evaluat atât de site, în coloana “evaluare autor”, cât și de beneficiari, în coloana “evaluare utilizator”.

Și de o parte și de cealaltă, evaluările vizează 4 aspecte:

  1. Relația cu clienții
  2. Prețul
  3. Calitatea produselor
  4. Timpul de livrare/curierat

Nu toate magazinele sunt evaluate de clienți, cel puțin deocamdată. Așa că dacă ai avut o experiență cu un magazin listat pe site, poți să-ți spui părerea.

Caută păreri despre magazinele on line și sfaturi utile

Pe acest site am găsit nu doar păreri despre magazine, ci și multe alte informații care sper să mă facă mai puțin reticentă la noțiunea de comerț on-line.

De exemplu, la un magazin,  prețurile pentru produsele cumpărate on-line sunt mai mari decât în magazinele clasice. Însă livrarea este gratuită și se face într-un timp relativ scurt: 1-2 zile.

La altele, prețurile sunt mai mici, dar taxele de curierat nu sunt incluse și durează mai mult până se livrează produsul.

Unele au produse de foarte bună calitate, dar lasă de dorit relația cu clienții, politica de retur și acordarea garanției.

Abia după ce am citit câteva articole de pe blogul lor, m-am dumirit ce sunt produsele resigilate, cum ar trebui să arate și să funcționeze, cum să depistez o falsă reducere si cât de serios este un magazin fără date de contact.

La toate cele spuse mai adaug interfața prietenoasă, ușurința de navigare și accesibilitate de pe telefonul mobil.

Dacă mai știi și alte locuri unde clienții caută păreri despre magazinele on line, spune-mi într-un comentariu la acest articol. Iar dacă ți-a fost util, dă-i share pe Facebook pentru prietenii tăi. Mă găsești și pe Instagram.

Articol scris în cadrul campaniei Donează pentru Radu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *